Inbjudan - SEB:s resultat för första kvartalet 2012

Den 24 april, klockan 07.00 offentliggörs SEB:s resultat för det första kvartalet. I tillägg finns presentationsmaterial och "Fact Book" tillgängliga på www.sebgroup.se/ir enligt nedan.

Tisdagen den 24 april

Presskonferens
Tid: 08:30
Plats: Kungsträdgårdsgatan 8, Stockholm
Annika Falkengren, verkställande direktör och koncernchef, presenterar och kommenterar resultatet.

Presskonferensen kan även följas i direktsändning på www.sebgroup.se/ir där den också kommer att finnas tillgänglig i efterhand.

Telefonkonferens
Tid: 14:30
Annika Falkengren och Jan Erik Back, ekonomi- och finansdirektör, presenterar resultatet följt av en frågestund.

För att delta, ring +44 (0)20 7162 0025, ange konferens id:  915673, minst 10 minuter innan konferensen börjar.

Obs! Du kan registrera dig i förväg till telefonkonferensen och därmed undvika köbildning vid uppringningstillfället via följande länk: https://eventreg2.conferencing.com/webportal3/reg.html?Acc=733868&Conf=208081
Telefonkonferensen kan även följas i direktsändning på www.sebgroup.se/ir där den också kommer att finnas tillgänglig i efterhand.

Torsdagen den 3 maj

Presentation för analytiker och investerare i London
Tid: 08:00 (lokal tid)
Plats: SEB, Scandinavian House, 2 Cannon Street, London EC4M 6XX

SEB representeras av Annika Falkengren, Jan Erik Back och Ulf Grunnesjö, chef för Investor Relations.

Vänligen bekräfta ditt deltagande avseende presentationen i London till Marie Karlsson
via e-mail marie.x.karlsson@seb.se eller telefon 08-763 90 50, så snart som möjligt.

Ulf Grunnesjö, Chef Investor Relations
08-763 85  01, 070-763 85 01

Viveka Hirdman-Ryrberg, Informationsdirektör
08-763 85 77, 070-550 35 00