SEB bästa private bank i Sverige och Baltikum

Återigen tog SEB hem förstaplatsen som bästa Private Bank i Sverige och Baltikum i Global Private Banking Awards. Priset delades ut i Singapore den 4 november av ”The Banker” och ”PWM” (Professional Wealth Management).

- Det är fantastiskt roligt att vi än en gång tar hem detta internationellt erkända pris. Att vi gör det i år igen är ett kvitto på att vi lyckas förmedla vårt starka erbjudande till kunderna. Hur kunderna uppfattar oss är ju det viktigaste och vi arbetar kontinuerligt vidare för att förbättra upplevelsen för våra kunder, säger Martin Gärtner, chef Private Banking.

På plats vid prisutdelningen var Fredrik Lager, chef för SEB:s Private Banking-verksamhet i Singapore, tillsammans med kollegor från kontoret i Singapore.