SEB bästa bank i Norden för stora företag och institutioner

Stora företag och stora finansiella institutioner i Norden uppskattar SEB mest framgår av två undersökningar som Prospera gjort. Magnus Carlsson, chef för SEB:s division Stora företag och institutioner, kommenterar.

SEB fortsätter också vara den bank som flest stora företag och stora finansiella institutioner i Norden vill rekommendera.

– De största företagen och de största finansiella institutionerna är viktiga kundgrupper och det är glädjande att kunderna sätter värde på de relationer vi etablerat för att möta deras behov. Konkurrensen är hård, men denna återkoppling från kunderna stärker vårt engagemang och vår position som den ledande nordiska företagsbanken, säger Magnus Carlsson, chef för division Stora företag och institutioner.